14.08.2023r. - Sekretariat będzie nieczynny

Nie zamykamy jeszcze naboru - Zostały ostatnie wolne miejsca!

klasa Kosmetyczna

Liceum ogólnokształcące

klasa Kosmetyczna

Zapisz się już dzisiaj

Wpisowe: 0zł

Czesne: 0 zł/mc

Klasa: Biologiczno-chemiczna

Przedmioty rozszerzone: biologia, chemia, j. angielski

Okres nauki: 4 lata

Liczba miejsc ograniczona

Przyjmujemy również Uczniów do
I, II, III oraz IV klasy przez cały Rok Szkolny

Zapisy do klasy kosmetycznej trwają

Odtwórz wideo

Dowiedz się więcej

klasa Kosmetyczna

Specjalność kosmetyczna to kariera związana z produkcją i sprzedażą kosmetyków, a także zapewnieniem usług związanych z pielęgnacją skóry i ciała. Może to obejmować pracę w laboratoriach kosmetycznych, sklepach i spa, a także jako niezależny sprzedawca kosmetyków lub właściciel własnego biznesu kosmetycznego. W specjalności kosmetycznej ważne jest posiadanie wiedzy na temat składników kosmetyków, jak również umiejętności związanych z pielęgnacją skóry i ciała. Osoby zainteresowane specjalności kosmetyczną powinny być zorientowane na szczegóły, a także cechować się umiejętnościami sprzedażowymi i komunikacyjnymi. W kosmetyce istnieją różne poziomy kwalifikacji i certyfikatów, takie jak kosmetyczka i specjalista medycyny estetycznej. Zawód ten jest coraz bardziej popularny ze względu na rosnące zainteresowanie pięknem i pielęgnacją ciała.

Wybierz coś dla siebie

Dedykowane fakultety

Wizaż i Stylizacja

Wizaż i stylizacja to dziedziny związane z wyglądem zewnętrznym. Wizaż polega na dobieraniu i nakładaniu kosmetyków, aby uzyskać określony efekt wizualny, natomiast stylizacja obejmuje dobieranie odpowiedniej garderoby i dodatków, aby wyrazić własny styl i charakter. Osoby zajmujące się wizażem i stylizacją powinny być zorientowane na modę i trend, a także mieć dobre wyczucie stylu i wiedzieć, jak wyrazić indywidualne upodobania klienta. Wizaż i stylizacja są szczególnie ważne w branżach związanych z mediami, modą i rozrywką, ale także dostarczają ważnych usług dla osób prywatnych, takich jak wesela, sesje zdjęciowe i inne ważne wydarzenia. Wizaż i stylizacja wymagają zarówno umiejętności manualnych, jak i kreatywności, a także zrozumienia potrzeb i preferencji klienta.

Teoria Kosmetyki

Komunikacja interpersonalna to proces wymiany informacji, myśli i emocji pomiędzy dwoma lub więcej osobami. Może być ona werbalna, czyli używająca słów, lub niewerbalna, czyli wyrażająca się przez gesty, mimikę i postawę ciała. Efektywna komunikacja interpersonalna wymaga zrozumienia i słuchania potrzeb i perspektyw drugiej osoby, jak również otwartości i szczerości w wyrażaniu swoich własnych myśli i emocji. Bariery w komunikacji interpersonalnej mogą pojawiać się w wyniku niezrozumienia, braku uwagi, filtrów kulturowych i emocjonalnych. Umiejętność efektywnej komunikacji interpersonalnej jest kluczowa dla dobrych relacji i rozwiązywania konfliktów.

Co więcej

Wszystkie fakultety

szkoła liderów

Patronem LICEUM jest Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu

Zajęcia praktyczne odbywają się profesjonalnych pracowniach Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu.

Nasi nauczyciele to m.in. cenieni w środowisku edukacyjnym wykładowcy, z wieloletnim doświadczeniem w nowoczesnym i praktycznym nauczaniu. Co ważne, Akademickie Liceum Ogólnokształcące współdzieli sale wykładowe i pracownie z uczelnią, co gwarantuje najwyższy poziom wyposażenia klas, jaki osiągalny jest tylko w prestiżowych szkołach niepublicznych.

Dodatkowym atutem jest gwarancja przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu, lub do policealnych szkół SKK. Uczniowie naszego liceum otrzymają także przygotowanie do kontynuacji nauki m.in. na wydziałach nauk o zdrowiu.

najlepsze pracownie

ZAJĘCIA PRaKTYCZNE

Nowoczesna edukacja

SZKOŁA PRZYJAZNA I OTWARTA

Umów się na spotkanie z dyrektorem

Dyżury dyrektora

napisz do nas

FORMULARZ KONTAKTOWY

Wniosek o przyjęcie do aleLiceum

rok szkolny 2024/2025

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Nauk o Zdrowiu i SKK Sp. z o.o., w zakresie podanym w formularzu kontaktowym/ankiecie a także bezterminowe ich wykorzystywanie w celach informacyjnych a także promocyjno – marketingowych. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.), osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich wglądu, aktualizowania lub ich poprawiania w każdym czasie.